Far Cry

Studio Crytek do stworzenia Far Cry'a i zaistnienia w świecie gier komputerowych wykorzystało autorski, nowoczesny silnik graficzny CryENGINE, pozwalający na wyświetlenie dużej połaci terenu otwartego z bardzo wysokiej jakości teksturami, oferujący fizykę pozwalającą na przesuwanie bądź niszczenie dużej ilości elementów na planszy (wprawdzie nie można demolować terenu z drzewami, jednak wszystko inne jest dosyć plastyczne i możliwe do zburzenia). AI przeciwników też ma wysoką jakość: najemnicy, będący głównymi przeciwnikami gracza, potrafią oflankować gracza, wzywać innych na pomoc, korzystać z osłon, reagować na różne odgłosy i porozumiewać się ze sobą. Snajperzy starają się pozostać niezauważonymi przez gracza, rażąc go z dużych odległości. Robotnicy natychmiast zawiadamiają najemników w obliczu zagrożenia bezpieczeństwa, itp. Mutanty zaś (jak się okazuje – stworzone przez kontrowersyjnego naukowca Kriegera) przeprowadzają jeden szybki, skuteczny atak, mający na celu szybkie zabicie bohatera. Wraz z grą udostępniono narzędzie CryEngine Sandbox służące do tworzenia własnych map i modów do gry.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl